• Klawisze dostępności
    Przejdź do treści
    Alt
    1
    Mapa witryny
    Alt
    2
    Wersja tekstowa
    Alt
    3
    Wersja z wysokim kontrastem
    Alt
    4
    Wyszukiwarka
    Alt
    5
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny

Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw

Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw, a także o sposobach i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach, archiwach.

 

O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w sekretariatach Oddziałów, sekretariacie lub rejestracji Poradni bądź Dziale w którego zakresie zadań znajduje się przedmiot danej sprawy lub w Sekretariacie Dyrektora.
O kolejności załatwiania lub rozstrzygania spraw decyduje kolejność ich wpływu.                                              

Ze względu na stopień złożoności sprawy oraz konieczność dokonania jej wszechstronnej analizy rozpoznanie sprawy może przebiegać dłużej. Jednakże w każdym przypadku sprawy załatwiane są w terminach określonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a w szczególnych rodzajach spraw w terminach określonych w odrębnych przepisach (np. wnioski o udostępnienie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej).

 

  1. Przyjmowaniem korespondencji w SCCS zajmuje się Kancelaria.
  2. Wszelka korespondencja przychodząca do SCCS  jest rejestrowana, a następnie kierowana jest do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem załatwienia sprawy.
  3. Udostępnienie dokumentacji medycznej następuje zgodnie z ustawą z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
  4. Udostępnianie informacji publicznych następuje zgodnie z zasadami dostępnymi na stronie BIP: Zasady udostępniania informacji publicznych
  5. Udostępnienie informacji może nastąpić, jeżeli przepisy prawa na to zezwalają.
  6. Każdy pacjent ma prawo składać skargi i wnioski w związku z działalnością SCCS.